Är habanero en korv?

meshuggah har gjort en skiva som heter kabanoss, hursomhelst.....

..SÅ traskade jag omkring nyss och upplevde världen som väldigt stor. I nästan varje riktning skådades ett äventyr!

OkEY dåeh. några håll såg tväräckliga ut.

(Men vidriga vägar är ju sällan problem. Är något på samma sätt som ett spöke, fast med skillnaden att det inte är ett spöke, utan t.ex ett rövhål eller en väg, så är det ju bara att sluta rikta uppmärksamheten åt problemet/arslet/hållet och enkelt OCH bokstavligen få dette as av (kanske) exempelvis ospöklighet att att sluta existera.)

*HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH* <--- inandning. TIHI TIHI. jag har helt ärligt försökt i kanske 5 minuter att få den där meningen att fungera logiskt och läsligen, men gav upp nu. huvudsaken man förstår att det är överskattat att förstå saker.

:D

..Så (igen. (jag gillar ändå så.)).. ett äventyr är utvalt!

Vägarna är nästan bara!

Cykeln är oljad! inte.

och.. kanske återvänder jag en vacker dag!

/Din bajsprinsessa Klas


Kommentarer
Postat av: fredrik

Har du bytt blogg? Fräscht. :D

2012-03-25 @ 14:30:16
URL: http://fredrik-d.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0